Založ si blog

Vydriduch s trojcípou hviezdou na čele.

Rozhodol som sa napísať tento blog, pretože si myslím, že by ( potenciálni ) zákazníci mali vedieť o tom, akým spôsobom sa niektorí zamestnanci Mercedes Bratislava správajú k  zákazníkom. 
Som dlhoročným zákazníkom Mercedesu,  vlastním tretie auta tejto značky.  
No a pri kúpe toho posledného som zažil veľké sklamanie. Prístup akého sa mi dostalo pri predaji tohto vozidla by som nečakal ani v treťotriednom bazáre. Rozhodol som sa pre kúpu predvádzacieho automobilu. Vedúci predaja bol milý a ústretový. Ochotne so mnou absolvoval predvádzaciu jazdu. 
 Predajca prezentoval, že auto je nebúrane, čo mi opakovane potvrdil aj pri mojej výslovnej otázke, či nebolo havarované. 
Autom som bol nadšený a bez dlhšieho váhania som ho zakúpil. 
Na moje veľke prekvapenie som pri detailnejšom skúmaní auta, ako aj z jeho správania za jazdy poňal podozrenie, že mi v Mercedese nepovedali pravdu a auto bolo havarované. Kontaktoval som teda telefonicky p. Páleníka, to je ten ochotný pán, ktorý mi auto predal. Na moju otázku, prečo mi nepriznal, že auto bolo havarované, mi odpovedal doslova: “Nenapadlo ma povedať Vám to”. Zostal som v šoku.  Dohodol som si osobné stretnutie, na ktorom budem žiadať vysvetlenie. 
Pri mojej návšteve mi zopakoval, že ho to akosi nenapadlo mi povedať, že auto bolo nabúrané. Ale údajne len zo zadnej časti, vraj si to jeden zákazník požičal na lyžovačku a niekto do neho zozadu nabúral. A vraj si to možem, keď chcem nejako preveriť.( ?! ) Keď som mu ukázal zle zlícované diely predného  náraznika a blatníka odvetil, že pri Mercedese je to bežné. 
Všetky jeho tvrdenia boli nedôveryhodné a pochopil som, že som sa stal obetou neseriózneho prístupu, dá sa povedať podvodu. Ocitol som sa v absurdnej situácii a zvažoval ďalší postup. Mal som možnosť odstúpit od kúpnej zmluvy a žiadať späť zaplatenú čiastku, no situáciu by zrejme komplikoval fakt, že auto som kúpil cez leasingovú spoločnosť, zaplatil poistku, predchádzajuce auto som predal atd. Taktiež by som v takomto prípade musel objednať nové auto, na ktoré by som pri tomto type musel čakat 2-3 mesiace. Po zvážení týchto faktov som sa nakoniec rozhodol pre ústretovosť a sice cez škrípajuce zuby, ale dohodol sa s p. Páleníkom na výraznej zľave pri kúpe ďaľšieho vozidla v ich pobočke. Taktiež mi prislúbil bezplatne balík doplnkov. O spokojnosti som síce nemohol hovoriť, ale v danej situácii som dal prednosť nekonfliktnému riešeniu, kedže som sa nechcel venovať sporu, ktorý by bol časovo zrejme náročný. Zmieril som sa s tým, že namiesto radosti z nového auta zostala len pachuť po veľmi nekorektnom prístupe od človeka zamestnaného vo firme, od ktorej by ste čosi také mal čakať najmenej. 
Zrejme by som však tento blog nikdy ani nenapísal, keby strunu mojej trpezlivosti pán Paleník so svojimi kolegami neroztrhol úplne. 
Voz som kúpil v decembri  a bol obutý na zimných pneu. V cene som mal aj druhú sadu letných pneumatík, čo je aj v kúpnej zmluve. 
 V apríli som prišiel do servisu na prezutie pneu za letné. O miere drzosti p. Páleníka svedčí to, že mi na auto nahodili staré, úplne zodraté pneumatiky. Akonáhle som zistil, že mi obuli na disky pneumatiky, za ktorých likvidáciu ešte budem musieť zaplatiť, vrátil som sa späť a nechal priechod mojim – myslím si oprávneným – emóciam. 
Bolo mi prislúbené – opät – p. Páleníkom- že na druhý deň sa to bude riešiť. Navrhol mi aby som prišiel o 10:00 , že bude u nich technik, ktorý vie posúdit, či sú pneumatiky použiteľné alebo nie. Na moju odpoveď, že na to nepotrebujem technika, aby som videl že je to nepoužiteľný odpad a že koniec koncov mám dostať sadu nových letných pneu sa len rozpačito zatváril. 
Napriek tomu som sa na druhy deň v uvedený termín dostavil, no “odborník na pneumatiky” tam nebol. Keď som opäť prejavil moju nevôľu, prišiel vedúci servisu, zmeral síce hĺbku dezénu, no oznámil, že nemá právo sa k danej veci vyjadriť. Vraj sa ozvu. 
Ozvali sa. Na druhý deň mi telefonicky šéf servisu oznámil, že podľa nich sú pneumatiky v poriadku a že ale ak chcem môžu mi dať zľavu na nové. 
Odmietol som takéto jednanie a požiadal ho, aby mi vystavil potvrdenie o tom, že pneumatiky sú schopné prevádzky – s fotografiou, podpisom a pečiatkou. Súhlasil a tým sme komunikáciu ukončili. 
Na druhy deň mi však povedali, že vec prehodnotili a žiadne takéto potvrdenie mi nedajú. 

Vravíte si, že čosi také je absurdné a hádam ani nie je možné ? 
Žial je.Je to realita predajne Mercedes na Panónskej ceste v Bratislave.

Osobne beriem túto skúsenosť ako ponaučenie, že ak niekto v sebe slušnosť a základnú obchodnícku logiku nemá, nepomôže mu trojcípa hviezda ani keby ju mal na čele. Zároveň nech slúži tento text ako varovanie pred týmito “pracovníkmi” a nech ušetrí iných od  podobnej skúsenosti.
 

Basketbalový klub Petržalka

Basketbalový klub Petržalka

23.03.2017 00:26

BK Petržalka - OZ, cieľom klubu je viesť deti a mládež k pravidelnému športu. Máme cca 60 dievčat, vek 8-16 rokov v mládežníckych družstvách a prípravkách v Petržalke

Tobias Ellwood

Londýn má nového hrdinu. Britský politik zachraňoval zraneného policajta

22.03.2017 21:32

Britský tajomník pre záležitosti Blízkeho východu Tobias Ellwood zasahoval pri záchrane zraneného policajta.

Rex Tillerson

USA vyzvali spojencov na zintenzívnenie boja proti IS

22.03.2017 21:17

Tillerson vyzval členov medzinárodnej koalície, ktorá bojuje proti IS na území Iraku a Sýrie, aby vo vyššej miere prispeli k úsiliu o porazenie tejto skupiny.

Útok v Londýne,

Svet reaguje na útok v Londýne: Terorizmus je absolútne zlo

22.03.2017 20:04

Poprední svetoví politici vyjadrili, po zrejmom teroristickom útoku v Londýne, Británii podporu a solidaritu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 2180x
Priemerná čítanosť článkov: 2180x

Autor blogu

Kategórie

Archív